سپهر رجبی
  • سپهر رجبی

    سپهر رجبی

    سپهر رجبی مدرس ویلن
  • .h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}.author_plug{position: absolute;text-indent: -9999px;opacity: 0;font-size: 0;} ایراوب - طراحی و توسعه وب سایت

     

سپهر رجبی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

مدرس و نوازنده ویلن که از فارغ التحصیل مقطع کارشناسی موسیقی با گرایش ساز جهانی از دانشگاه هنر مدت۳۰   سال است که این ساز را بصورت حرفه ای دنبال می کند. در زمینه نوازندگی ویلن از محضر اساتیدی چون استاد اسدالله ملک – استاد اردشیر کامکار – استاد ارسلان کامکار – استاد همایون رحیمیان بهره جسته است.

وی متد ABRSM متد مدارس وابسته به کالج سلطنتی بریتانیا و از متد های روز دنیا را نزد دکتر کاوه کشاورز فرا گرفت. آنالیز و فرم شناسی را نزد دکتر امیر آقایی و اصول موسیقی معاصر (آتونال) را نزد دکتر علی رادمان با موفقیت طی نمودند. پایان دوره دانشگاهی خود را با عنوان اصول اجرایی موسیقی معاصر با موفقیت به اتمام رساند. در سال ۱۳۹۴ به همراه ارکستر معاصر پارس در تالار وحدت به نوازندگی ویلن پرداخته و از رهنمود های دکتر نگار بوبان – استاد علی بهرامی فرد نیز بهرمند گردیده است. در سال ۱۳۹۳ افتخار عضویت در هیئت مدیره انجمن دانشگاهی استان فارس را کسب نموده و موفق به اجرای چندین کنسرت پژوهشی در دانشگاه هنر شیراز و دریافت تائیدیه رسمی از ریاست آموزش دانشگاه کل کشور – ریاست دانشکده هنر و مدیریت محترم واحد موسیقی شده است. اجرا با ارکسترهای گوناگون و ضبط آثاری از نماهنگ ها و تیتراژهای تلویزیونی در صدا و سیمای فارس از دیگر فعالیت های وی به شما می رود. ایشان از سال ۸۶ تا کنون در آموزشگاه های موسیقی سطح تهران در سمت مدرس ویلن به آموزش و پرورش هنرجویان در سنین مختلف مشغول می باشند.

مدرس ویولن
مدرس ویولن

انتقال مفاهیم والای موسیقایی و شناخت ابزاری که یک نوازنده برای انتقال این مفاهیم در اختیار دارد و چگونی استفاده از آن ابزار از اولویت های مهم بنده در کلاس ویلن خواهد بود.
فارغ از هر سبک و مکتب و منش، ما در کلاس های آموزشی به یادگیری صحیح نواختن ویلن پرداخته و این ساز را با سرفصل های استاندارد اجرایی با تمرینات هدفمند تکنیکال دست راست و چپ، آغاز و تا مرحله‌ی اجرای قطعات پیش خواهیم برد(گام نوازی یکی از اصول مهم در تمرینات تکنیکال ما خواهد بود)
در ادامه با اجرای قطعات هدفمند متد انگلیسی زبان ABRSM که متد رسمی مدارس وابسته به کاخ سلطنتی بریتانیا است و از متد های روز دنیا به شمار می رود، قطعات ملودیک را در قالب دو نوازی و با همراهی پیانو اجرا خواهیم کرد.
در دنیای پر سرعت و آگاه امروزی، متد و روش آموزشی صحیح یکی از مواردی است که زمان دست یابی شما هنرجوی عزیز را به آنچه در ذهن دارید کوتاه می کند.

اساتید دیگر