کنسرت هنرجویان منتخب گیتار آموزشگاه صدای مهرورزان، به روی صحنه‌ی اجرا رفت.

اسفند / ۰۱

کنسرت هنرجویان منتخب گیتار آموزشگاه صدای مهرورزان، به روی صحنه‌ی اجرا رفت.

/

این کنسرت، که کنسرت پایان ترم هنرجویان بود، در تاریخ ۱۷ام بهمن ماه در سالن آمفی‌تئاتر آموزشگاه صدای مهرورزان، به روی صحنه‌ی اجرا رفت و با استقبال خوب و گرم خانواده های هنرجویان و سایر علاقمندان  همراه گردید. در این کنسرت هنرجویان منتخب گیتار جناب آقای آریا محمدی و سرکار خانم آیسان توحیدی قطعاتی زیبا و خاطره انگیز  از آثار فاخر موسیقی پاپ خارجی و داخلی به روی صحنه بردند که با تشویق خانواده‌های گرامی هنرجویان و علاقه‌مندان همراه بود.

کنسرت هنرجویان گیتار شامل سه بخش اجراهای تکنوازی پاپ و کوکان ،اجراهای سولو فلامنکو و اجراهای گروهی بود که کوچک‌ترین هنرجوی این اجرا، نیکی ناصری ۷ ساله بود، که با اجرای خود، موجبات استقبال فراوان تماشاچیان را فراهم آورد.

بخش پایانی کنسرت، به اجراهای گروهی اختصاص داشت که در این بخش، ۳ گروه، به اجرا پرداختند که اجرای ۲ گروه بزرگسالان و نوجوانان به سرپرستی آقای آریا محمدی بود . اجرای دیگر گروه نوجوانان، به سرپرستی خانم آیسان توحیدی انجام گرفت. قطعاتی که توسط گروه نوجوانان و بزرگسالان و به سرپرستی آقای آریا محمدی بود، به ترتیب قطعات دل دیوانه، کلبه‌ی من و پاییز بود. همینطور قطعاتی که توسط گروه نوجوانان و به سرپرستی خانم آیسان توحیدی اجرا شد، Inspiration و Bamboleo نام داشت.

این کنسرت نتیجه‌ی تلاش های هنرجویان ،اساتید و خانواده‌های گرامی هنرجویان در طول یک ترم آموزشی  بود که با اجراهای زیبا و بیاد ماندنی خاطره ای زیبا را برای همگی رقم زد.

دسته بندی ها:اخبار