دوره صدا سازی و خوانندگی

دوره صدا سازی و خوانندگی

دوره صداسازی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دوره صداسازی

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

ساختار کلاس صداسازی و خوانندگی

در متد spps سعی داریم تمامی مسائل مورد نیاز خوانندگی پاپ در اختیار شما قرار دهیم و نقص های موجود این رشته موسیقی را برطرف کنیم. این شیوه دارای سطح بندی معیین است و درس ها با اهداف آموزشی مشخص طراحی شده همچنین فایل های صوتی، برای تمرین در منزلِ هنرجویان در نظر گرفته شده تا تمرین ها بصورت هدفمند و موثر انجام شود.در پایان هر سطح آزمونی از هنرجو گرفته خواهد شد و توضیحات کاملی راجع به مسائلی که هنرجو در آن سطح گذرانده، به ایشان تقدیم و گواهی آن سطح برای وی صادر خواهد شد. تمرین با بالاترین نتیجه ممکن دارای دو پارامتر می باشد: یک ترتیب تمرینات، دو اندازه تمرین، هر دو مسئله در فایل های صوتی در نظر گرفته شده است. در پایان متد، در صورت تمایل هنرجو به ارائه قطعه و کار حرفه ای ، همکاری کامل با ایشان صورت می‌گیرد. برای هنرجویانی که علاقه مند به تدریس هستند در دوره مربیگری شرکت می کنند و بعد از پایان دوره و قبولی در آزمون ها ، می توانند مدرک مربی گری این متد را دریافت نموده و مشغول به کار شوند.

دوره های اصول تخصصی آواز پاپ spps

(Specialized Principals of pop singing)

این دوره در چهار سطح تنظیم شده ، که پایان هر سطح ، در حضور اساتید و مدیریت آموزشگاه امتحان گرفته میشه و مدرک certificate به هنر جو تعلق خواهد گرفت .
در نیم فصل اول از Grade 1 مسائل زیر را فرا خواهید گرفت.

  1. Correct sound imitation: کوک گرفتن و تقلید درست صدا از ساز پیانو، یک دست خواندن صامت های واکدار و بدون واک، خواندن روی هارمونی ماژور و مینور با فرض خط وکال روی نت پایه، درجه سوم، درجه پنجم.
  2.  Power and loudness control: کنترل حجم و قدرت صدا روی کلمات و جملات مختلف، با تمامی مصوت ها، اجرا شدت های p پیانو، mp متسو پیانو، mf متسو فُرته، f فُرته، کریشندو، دکریشندو.
  3.  Vibration technic: اجرا تکنیک وایبریشن یکی، دوتایی، سه تایی، چهارتایی با ارزش زمانی چنگ، در میزان های سه و چهار ، چهار و چهار.
  4. Pop style ornament: اجرا تزئینات آواز پاپ، فاصله دوم، پیوسته تا فاصله سوم رفت و برگشت، یکی، دو تایی، سه تایی، چهار تایی، روی میزان های چهار و چهار ، سه و چهار ، و ترکیب فواصل پیوسته سوم و دوم با شکل های مختلف.
  5. Rhythm training and dictation: تمرین ریتم و دیکته ریتم در دو میزان چهار و چهار، با نت های گرد، سفید، سیاه، چنگ. خواندن ریتم در دو میزان چهار و چهار با نت های گرد، سفید، سیاه، چنگ.
    در تمامی سطوح با همین شیوه تمام مسائل طراحی و تنظیم شده است.
    برای تمرین در منزل هنرجو، فایل های صوتی با کیفیت ضبط حرفه ای در نظر گرفته شده، که دارای دو پارامتر ترتیب تمرین و زمان مناسب هستند.
    در این سبک از تدریس تمامی مسائل مورد نیاز خوانندگی پاپ، از جمله: صدا سازی، تکنیک، تزئین، تئوری، آناتومی، سلفژ ، دیکته ریتم، داینامیک ، اجرا روی استیج، ضبط در استدیو، سبک شناسی، ریتم شناسی، آشنایی با ادبیات استودیو، تکنیک ها و مسائل ساختاری سبک های مرتبط و با ترکیب شده با موسیقی پاپ در ایران، داشتن استایل منحصر به فرد و . . . . با تمرینات عملی تنظیم و ترتیب شده است.